Saturday, September 15

Muka Hishamuddin terkejut tengok gambar neh...

Gambar Ini Adalah Sebagai Jawapan Kepada Dato Seri Hishamuddin, Menteri Dalam Negeri...

Sapa Kata Rakyat Johor Tak Suka DS Anwar Ibrahim?
Gambar Ini Sebagai Bukti Bahawa Rakyat Johor Semakin "Sayang" Dengan Pemimpin Pakatan Rakyat Dan Bakal Membuat Perubahan Besar Pada PRU13 Nanti... 

Tak Lena Tidurlah Nampak Gayanya Pemimpin Pemimpin UMNO Johor Terutamanya Tan Sri Muhyiddin Yassin & MB Johor, Abdul Ghani Othman...

Untuk Parlimen Sembrong, Ini Kali Lah !!!

Kahkahkah....


Kahkahkah...


15 comments:

  1. (( Take Note )) Anda Tentukan - Rakyat Terengganu Atau Rakyat Selangor Rakyat Terbodoh?..


    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang selesai. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..

    ReplyDelete
  2. Rakyat Johor akan buat perubahan yang besar dalam arena politik pada PRU-13 nanti. Betapa banyak tanah rakyat dan rezap melayu tergadai dek kerana pembangunan yg dirasuahkan dalam pemikiran orang2 melayu Johor selama ni.

    Kita akan buat perubahan besar kali ini.

    ReplyDelete
  3. tidak ada satu apa pun didunia ini akan kekal sampai masanya akan berubah juga

    ReplyDelete
  4. SAYA SOKONG PENDAPAT ANDA.

    ReplyDelete
  5. nak tunggu apa lagi, lagi lama depa berkuasa lagi ramai yang merana

    ReplyDelete
  6. dulu BN now PAKATAN....fed up dengan bil letrik yang melambung naik, minyak naik dan lagi dan lagi

    ReplyDelete
  7. Saya tengok gambaq budak Sembrong tu memang lawak macam muka budak keluar hutan first time tengok kereta proton saga model 1986! Muka budak Benggap.

    ReplyDelete
  8. uMNO LACURKAN BANGSA MELAYU KERANA TEMBOLOK MASING MASING. Ahli Umno yang bertungkus lumus dapat sebiji flet kos rendah harga 42ribu, tiap bulan mungkin kena bayar rm350.00 ansuran bulanan. Orang inilah yang akan jadi gurkha umno. Sayangnya dia tak tau, tauke cina mungkin dapat 20,000ekar tanah tak perlu jadi ahli umno. Memadai berbaik dgn pemimpin umno.
    Maka disini jelaslah ahli umno bawahan adalah jenis manusia yang paling bodoh ........maaf..
    Dulu akupun Umno juga, tapi sekarang tak nak jadi bodoh selamanya..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju..aku dulupun mcm tu jugak..

      Delete
    2. x sabar nak mengundi utk perubahan

      Delete
    3. x sabar nak undi utk perubahan

      Delete
  9. gambar lama. cubaan yg baik :) cuba lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubaan engko nk menipu terbaik ke..ada bukti ni gamba lama ke?bkn mcm gamba white/black org no umno wat kt dsai

      Delete
  10. muka budk nmpak tok mudim..songkok pun senget..abih la keris engkau ditelanjangkn

    ReplyDelete
  11. Kalau di Johor macam nie !!

    Nak rampas balik KEDAH SEJAHTERA .... hanya tinggal mimpiiiii

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails