Friday, September 14

TERHOT: Mamat neh dah angkat tangan beb... kahkahkah...

Towkey Ikan Bakar Sekinchan merayu jangan diboikot


Kami Restoran Ikan Bakar Caw. Bandar Puteri Puchong, mengalu-alukan kunjungan anda semua ke Restoran kami, Berbagai promosi dari menu dan harga yang baru (yang pasti lebih murah) kami sediakan untuk anda semua.

Berkunjunglah ke Restoran kami, Bantulah kami untuk maju semula. Ampun dan maaf kami pohon dari anda sekiranya terdahulu anda tidak berpuas hati .

KINI kami kembali semula dengan suasana yang baru dan bersedia menerima teguran untuk kebaikan bersama.

Janganlah kami di BOIKOT lagi - Kasihanilah kami - Kami pun seperti anda semua ingin mencari rezeki di bumi Malaysia yang bertuah yang kami Cintai.

Newsletter - 11 Sept 2012
Promosi Makan Tengah Hari Lunch Set for 2 - RM35.00 Promosi Set 4 orang - RM59.90.

Itulah bunyinya rayuan Restoran Sekinchan Ikan Bakar Cawangan Bandar Puteri, Puchong. Membuktikan suara rakyat suara keramat, kuasa rakyat membawa akibat!!! Merayu bantuan untuk bangkit semula sedangan towkeynya terus menerus mengambil sikap angkuh dan sombong kepada rakyat.

Apa macam? Nak bantu ke idak neh...
Tengok muka macam hebat...
Rupanya hampaih musibat...

Macam tak percaya mamat nie dah angkat tangan....

Kahkahkah...


13 comments:

  1. Salam Shalehudin

    Boikot tetap boikot! Banyak lagi restoren ikan bakar yang lebih hebat!

    ReplyDelete
  2. tolong kami bantu kami , kami samseng taik kucing ! boikot tetap boikot pembelot & pengkhianat pengampu umno-apco tetap membelot walau pura-pura minta maaf ! tak boleh pakai punya maaf ! ABU !

    ReplyDelete
  3. jangan lupa mampir dulu ya , Good luck !!!

    ReplyDelete
  4. makasih ya atas infonya , mudah mudahan bermanfaat trus .

    ReplyDelete
  5. Mintak dia buat 'sesuatu' (bukan mintak maaf saja)dulu untuk menyokong PKR, baru aku pikir balik nak pegi ke restoran dia ker tak....

    ReplyDelete
  6. betul ke dia mohon maaf ada kaitan dengan perhimpunan dulu atau nak sedap telinga saja.

    ReplyDelete
  7. Betul Yong...boikot tetap boikot jgn main main sama kita rakyat...

    ReplyDelete
  8. orang tua2 dah kata: Baik berpada2 jahat jangan sekali,..Sebab pulut santan binasa, sebab mulut perniagaan binasa,..Biar buruk rupa,.asalkan jangan buruk perangai,..dan Menyesal dulu pendapatan,. Menyesal tak berguna,....apa2 pn insaflah,.dengan solat Taubat segala2nya hak Allah,...

    ReplyDelete
  9. Biarkan Ikan Bakar Sekinchan golong tikar !

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails