Wednesday, November 7

GAMBAR Perdana Menteri jadi imam solat...


Terbaikkk!!!
Inilah bakal Perdana Menteri Malaysia ke 7 jadi tok imam solat berjemaah...
Errr... Najib ada berani ka nak duk depan camnih...

Hehehe...


24 comments:

  1. alhamdulillah bakal pm kita ! tapi najibur kena tanya losmah wo boleh tak boleh jadi imam ! ABU 1

    ReplyDelete
  2. pemimpin yang baik patut boleh dunia akhirat tak kan yang mudah pun tak tau rakyat ikut agama pemimpin sikap pemimpin

    ReplyDelete
  3. najib kalo nak imam kn solat kene umum kn kat org ramai,buat kain rentang besar2,pasang kemah bpuloh2...tombang lembu 4 ekor skali..nak buat menda baik pon nak di war2 kat org ramai..tgk bakal PM ke 7..amin..

    ReplyDelete
  4. Saf Najib? Kalau ada dia solat pun rasanya saf yang sesuai di belakang saf kanak-kanak dan di hadapan saf wanita.

    ReplyDelete
  5. lepas ni dia jadi imam.tgk jer ler..

    ReplyDelete
  6. wah,keren banget infomrasinya... sukses selalu ya

    ReplyDelete
  7. mantap infonya, saya ikut backlink disini ya

    ReplyDelete
  8. terimakasih ya atas informasinya gan..

    ReplyDelete
  9. pergh.... ramai nye sokong pe*iwat....sah ke solat tu?kalau berani publishler komen aku ni .... kalau admin x bacul la....hehehehe

    ReplyDelete
  10. apa la bangang... sah2 peliwat, penzina, penipu, perompak harta rakyat dan segala2 kemungkaran .... masih ada org sanggup jadi "Pak sanggup" di belakang??????

    ReplyDelete
  11. siapa perompak harta rakyat kes rasuah bersepah manusia dari puak mana yang terlibat .kesian boleh hidup sikit pun dah tak nampak apa yang sedang rakyat alami sekarang.nak kembong perut sendiri aja tak peduli orang lain.

    ReplyDelete
  12. Makanlah dosa menuduh org liwat dan zina tu sendiri, semoga anda insaf!

    ReplyDelete
  13. Siapa berani nak menungging depan anwar!!

    ReplyDelete
  14. depan rumah orang pun tungging puak kalah berhujah tapi nak tunjuk gah tak bertempat

    ReplyDelete
  15. sedangkan klau kita merokok, kau dijohor xleh jadi imam.
    inikan klau dah ade kes bersama video ceks.........alahai.
    slalunya manusia (melayu aje) tetipu dgn musang bebulu ayam. hehehe

    ReplyDelete
  16. klau berjemaah dgn imam nie bole aje tapi lpas tu kne solat sendirian skali lagi.
    klau dia jadi makmum harus hati2 orang didepannye!

    ReplyDelete
  17. Ellehhhh!!! Lakonan je!!!! Setan pun boleh belakon jd imam....bukan susah pun nak belakon jd imam

    ReplyDelete
  18. saja test tu....selalu dia kat belakang, ni kat depan lak..kot2 ada yg berkenan ok gak.

    ReplyDelete
  19. salam semua...

    Buat Blogger...sudah sudahlah tu...muat naik gambar anwar juburi jadi imam..apa kata tuan blogger muat naik gambar anwar jadi khatib kutbah jumaat.muat naik semasa beliau memberi ceramah selepas solat isyak.Muat naik juga semasa beliau jadi imam sembahyang solat ASAR,MAGHRIB,ISYAK.
    Bagi saya...org seperti anwar ni tak ubah seperti binatang SESUMPAH yg pandai berlakon serta bertukar karakter..!!.Nak tanya juga...Anwar dah mengaku ke pasal JAM OMEGA TU..? ANWAR DAH BUAT KE SUMPAH LAKNAT..? itu adalah paling utama..!!.memang betul apa yg di katakan dlm al quran..dalam akhir zaman nanti..akan ada org seperti anwar ni..bertopengkan agama untuk memenuhi matlamat tertentu..! itu belom lagi yg berserban..!Selagi Anwar tak bertaubat dengan apa yg di lakukannya selagi itulah masalah demi masalah pasti berlaku dlm hidupnyaa..saya harap saya tak akan tertipu dgn permainan Pembangkang skrg...cukuplah dgn isu air yg berlaku di sekitar perumahan saya .

    ReplyDelete
  20. Depan belakang dia tibai!serba boleh.......

    ReplyDelete
  21. eksyen je tu jadi imam. Kat belakang nanti adalah yang kena liwat.Sahih komen ini tak keluar sebab penyokong pembangkang mana boleh terima kutukan orang sebab rasa diri mereka semuanya maksum.

    ReplyDelete
  22. Anwar jadi iman, hang jadi apa? Sebar benda haram?

    ReplyDelete
  23. semua orang boleh jadi imam solat sebab kita dah ada asas agama masa kecil dulu....kebanyakan orang menolak jd imam sbb x yakin, malu atau rasa ada orang lain yg lebih layak... tp, bila dah terpaksa, SEMUA BOLEH!

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails