Friday, November 30

Gambar Ust Reezal Merican dikelilingi bidadari tersebar

Woww!!
UMNO chosen by god...

Fuyoo!!

"Allah pilih UMNO untuk diberi kuasa dan amanah"
- Dato Seri Reezal Merican Naina Merican
- Ketua penerangan pemuda Umno
- PAU 2012,
- @PWTC
- 29 Nov 2012


21 comments:

  1. menyebarkan yg tidak benar.....adalah fitnah....superimpose

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah hang kata superimpose, uploadkan la yang ORIGINAL bro, bru org percaya ,,,, pirahhhhh mabuk

      Delete
  2. Masya'Allah....

    ReplyDelete
  3. Allah pilih UMNO untuk diberi kuasa dan amanah. Betul, betul. Bukannya sekejap tapi lebih 50 tahun lamanya. Tetapi UMNO telah menyalahgunakan kuasa yang ada serta mengkhianati amanah yang diberi. Sekarang tibalah masanya Allah menurunkan laknatnya ke atas UMNO serta pengikut-pengikut nya yang berperangai syaitan......

    ReplyDelete
  4. Jgn biarkan geng mamak bermaharajalela....agak-agaklah bro.......

    ReplyDelete
  5. agaknya inilah yang selalu diperjuangkan oleh alfadhil ust hassan jati samapi terbawa-bawa dlm mimpi ........MIR,MIR,MIR,MIR. khiak ptuih!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Allah juga telah memberi sebesar-besar kuasa kepada kaum Yahudi yang dilaknat sehingga membolehkan mereka menguasai ekonomi dunia dan menentukan siapa yang akan diangkat sebagai Presiden Amerika. Adakah ini bermakna Yahudi itu suatu golongan yang berterima kasih kepada Allah? Mereka membunuh orang Islam di Palestin dan mempengaryhi Presiden yang mereka angkat supaya membawa kemusnahan kepada negara-negara Islam lain di seluruh dunia.

    Ternyata golongan yang diberi kuasa oleh Allah tidak semestinya golongan yang bersyukur.

    Mamak sekor ni elok hentakkan kepala beliau ke dinding kuat-kuat, barangkali boleh menimbulkan rasa keinsafan serta tidak bercakap takbur!

    ReplyDelete
  7. Bhai Shalehudin...

    Hahaha... bidadari tue... comeyy.. comeyy.... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak2 tu berlakon comeyy ada makna tu bro... Haha

      Delete
  8. org politik tak BERGAMBOR pun x leh....melarat betui

    ReplyDelete
  9. Ustaz Naina,

    Dalam dok klip-poq, klip-poq tu ramai bidadari yg nak bergambar bersama. Sexiness tak mengenal kulit la katakan...he he

    ReplyDelete
  10. Wow all of them have a nice and Tembam PAU
    Erkkkk I mean the ladies

    ReplyDelete
  11. Firaun tu lagi la lama memerintah mesir..adakah dia juga
    diberkati Tuhan? Last2 mati hina..lbih kuang sama je citer
    dgn umno. Hahaha. Mmg benarlah telahan aku..BANGANG
    MEMANG TERCIPTA UNTUK UMNO

    ReplyDelete
  12. betul ke gambar tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga ini bukan fitnah dr blogger.....

      Delete
  13. yg sebelah dia tu bini dia yg no.2 kan?? sharifah haslinda.. yg baju hijau tu la.. bukan hijau Pas ye.. Allah pilih Firaun, Namrud dan Abu Jahal untuk diberi kuasa dan amanah... Lalu mereka ingkar dan sombong.. maka UMNO adalah Firaun, Namrud dan Abu Jahal dlm konteks Melayu zaman moden di Malaysia..

    ReplyDelete
  14. salah ke bergambar...yg anugerah tuhan tu smpi berzina...mcm2 la korg bela...

    ReplyDelete
  15. Ini mamak sorang perangai macam Yahudi jugak :

    Say, "O you who are Jews, if you claim that you are allies of Allah , excluding the [other] people, then wish for death, if you should be truthful."

    But they will not wish for it, ever, because of what their hands have put forth. And Allah is Knowing of the wrongdoers.

    Al-Quran 62:6-7

    Yahudi pun dok buat claim mengarut macam dia nie jugak , konon-kononnya mereka pilihan Tuhan !

    Tuhan jawab dengan firman suruh mereka doa untuk mati kalau mereka rasa betul sangat !

    Tapi mereka tak juga buat pun sebab mereka tahu apa yang mereka dah buat !

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails