Saturday, December 1

Betoi kata Umno, PAS dah sesat... Ini buktinya

Cuitkan minda dan gegarkan sedikit akal...Lihat dengan mata kepala sendiri dengan gambar diajak berbicara demi pencerahan minda.

Jangan kita hina kebijaksanaan diri kita sendiri disebabkan anutan politik sambil menolak kebenaran yang jelas terpampang didepan mata.

Kebenaran itu perit. Terimalah kenyataan walaupun dari musuh politik anda. Kebenaran dan kesahihan tidak boleh diselindung dan diselimut dengan dipadam hitam dimedia arus perdana kerana kini kita sedang berada dizaman informasi dihujung jari.~ OMAK KAU


20 comments:

  1. UMNO SESAT & MENYESATKAN Rakyat.
    ABU

    ReplyDelete
  2. Those girls walking with Muhiyideen are hot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yessss..those girls are hot!! will be hot also in HELLFIRE!!

      Delete
  3. Pompuan2 kiri kanan Mahyudin tu semua nak dijadikan ulam oleh perwakilan UMNO?

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn XUMNO

      Delete
  4. Yang satu nak mengIslamkan Melayu,
    Yang lagi satu nak melayukan Islam.

    ReplyDelete
  5. Sedihnya baca ni http://rizalmat.blogspot.com/2012/12/kisah-benar-seorang-pelacur.html

    ReplyDelete
  6. Habis tu Pas tu islamic sangatlah ye?Mendoakan kehancuran sesama islam semasa muktamar yg terbaru ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO UMNO...KO UMNO katanya......bahasa yg tak munasabah lahir dr ulama PAS.....

      Delete
  7. Sah ke solat jumaat diPWTC hari tu dah ade tauliah dan permit untuk tok katib dan imam tu.PWTC ini masuk khariah mana?.JAWI tak ambil tindakan ke?

    ReplyDelete
  8. Katakanlah kepada wanita yang beriman: "Hendaklah mereka menahan pandangannya, dan kemaluannya, dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak daripadanya. Dan hendaklah mereka menutupkan kain tudung kedadanya, dan janganlah menampakkan perhiasannya kecuali kepada suami mereka, atau ayah mereka, atau ayah suami mereka, atau putera-putera mereka, atau putera-putera suami mereka, atau saudara-saudara laki-laki mereka, atau putera-putera saudara lelaki mereka, atau putera-putera saudara perempuan mereka, atau wanita-wanita islam, atau budak-budak yang mereka miliki, atau pelayan-pelayan laki-laki yang tidak mempunyai keinginan (terhadap wanita) atau anak-anak yang belum mengerti tentang aurat wanita. Dan janganlah mereka memukulkan kakinya agar diketahui perhiasan yang mereka sembunyikan. Dan bertaubatlah kamu sekalian kepada Allah, hai orang-orang yang beriman supaya kamu beruntung.24-31

    apa nak jadi dengan puak ni tak mau ambil peduli hukum

    ReplyDelete
  9. Tanya Mat Sabu dgn Ustaz badrul Amin(Ustaz lagi)....tak mahu ambil peduli hukum ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..ha..ha.. macai yg dah bankrap idea.

      Delete
    2. bukan bankrap idea....tapi sebagai peringatan dlm Pembangkang juga ramai Musang berjanggut....bagi kaunseling pd bini org tgh mlm...lepas tu salahkan org lain...

      Delete
    3. hukum tutup aurat itu tetap sama; tak kiralah jika ada ustaz pas yang berkhalwat ke apa ke .

      Delete
  10. depa tak kena tangkap pun buat hal2 tak senonoh.. tapi yg dpd PR ni pulak masuk persidangan alim mcm tikus tapi pas tu kena tangkap kat hotel perdana... kena tangkap dalam keretapi... kena tangkap bagi kaunseling jam 3 pagi.. mcm mana ni.. pas tu salahkan penguatkuasa pulak..salah UMNO la pulak ..aduhai..

    ReplyDelete
  11. adakah anda nampak jelas perbezaan antara dua gambar sudah tentu itu pun jika anda tidak kelabu

    ReplyDelete
  12. Dah la PAS oiii, dah tak lama dah.

    ReplyDelete
  13. pkr plak mcm mne????yg kantoi ngan chinadoll...yg kantoi kt dlm jamban...xnk ulas ke????busuk nye blog nie...

    ReplyDelete
  14. perintah Allah agar menutup aurat pun tak mahu melalak aja lebih

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails