Monday, December 3

BR1M: Jawapan mantap dan lawak dari Ust Azhar Idrus

Ikuti jawapan mantap dan lawak dari Ustaz Azhar Idrus berkenaan hukum BR1M: Bantuan Rakyat 1 Malaysia...


10 comments:

  1. ambik jangan tak ambik

    ReplyDelete
  2. LAWAK KE TAK LAWAK KE ORANG DAH TAU USTAZ NI PENIPU. BELI NESCAFE KEDAI SEBELAH, PINJAM CAWAN MC D. BELI KEDAI SEBELAH TUMPANG DUDUK DI MC D...

    HE! HE! HE ! PENIPU MEMANG SERASI DENGAN PAS...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang ramai yg tertipu......dan tak sedar

      Delete
    2. Kereta besar menjalar....kata kawan bagi pinjam...hihihi

      Delete
    3. 33 ekor kat ats tu mmg pecacai tegar parti perompak hak rakyat..tu pun masih x sedar2 diri ditipu pemimpin2 yg haloba..bodo dan bangangg tahap haram jadahhhh...

      Delete
  3. ALAhai si Luncai dan anony2 diatas ni mmg bodoh piang... hinala ustaz dan ulama pewaris nabi dan sanjungla najib rosmah yang akhlak tingi menggunung tu...

    sedang ratah sana sini disanjung dimuliakan totok2 xsedar diri.. hargg tuihh

    ReplyDelete
  4. nk sanjug ustaz n pewaris nabi pn agak2 la...zaman skrg byk ustaz yg gune kn ilmu utk kepentingan sdri...blm lg yg kene tangkap khalwat kol 3 pagi...

    ReplyDelete
  5. UAI tu..mmg tak pandang duit BR1m tu..sbb tu dia kata yg tak elok pasal bR1m tu...tp kat Kg. aku..org Pas isi borang rayuan lagi..2/3 kali baru dpt.Yg sorang lagi(Pas tegar)..siap tanya?? duit rm 500 dpt lagi??alhamdulillah..boleh beli anak2 apa yg patut utk sekolah nti..sebenarnya ramai yg mengharapkannya..cuma ego dan berlagak sombong dgn rezeki ALLAH..Ramai lagi penyokong Pas sama2 menikmati rm 500 tu.Bersyukur walaupun dari kerajaan.kalau Pas yg bagi..aku 'rembat' jugak..rezeki.

    ReplyDelete
  6. Ada 2 jenis org Islam, 1. Islam Tulin, zahir dan batinnya suka dan sayang ke Islam 2. Islam Munafik, nampak hebat islamnya tapi time nak buat hukum islam, nak jlnkan syariat Islam, mulut dan hati tak SUKA, kutuk plak ulamak.

    ReplyDelete
  7. Kalau tok pahang bodoh beno :)

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails