Saturday, December 29

GAMBAR TERHOT: Geng Motor Ust Azhar Idrus...


[PICS] Sekitar Konvoi Motor Bersama Ustaz Azhar 2012

Sempoi lah...
Pada 30 November 2012, telah diadakan konvoi motor bersama Ust popular iaitu Ustaz Azhar Idrus di Gong Badak Trengganu.

Syabass!!! ini merupakan satu cara yang terbaik untuk mendekati semua gologngan terutama orang muda kiter. YEAHHH...!!










Sumber: FB


14 comments:

  1. ramainya..best tengok ustaz ni bg ceramah..

    ReplyDelete
  2. semoga dapat pedoman hidup diatas bumi Allah ini.

    ReplyDelete
  3. Hidup untuk sementara....carilah ilmu untuk dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  4. Hai manusia, telah dibuat perumpamaan, maka dengarkanlah olehmu perumpamaan itu. Sesungguhnya segala yang kamu seru selain Allah sekali-kali tidak dapat menciptakan seekor lalatpun, walaupun mereka bersatu menciptakannya. Dan jika lalat itu merampas sesuatu dari mereka, tiadalah mereka dapat merebutnya kembali dari lalat itu. Amat lemahlah yang menyembah dan amat lemah (pulalah) yang disembah. 22-73

    serulah kejalan Allah.

    ReplyDelete
  5. Jangan berbangga dgn harta dunia...motor besor, kereta besor...semua kawan kasi pinjam ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdok pitih wat care xdok pitih..dengki la tu..ikut pandai la uai nak bawak mende pon..base cacai umngok bongok,,,kikiki ABU

      Delete
    2. Islam menggalakkan kesederhanaan....bukan hanya pada org kebanyakan tapi juga pada para ulamak.....buat apa dengki ....aku selalu dgr UAI berceramah....suruh org bersederhana!

      Delete
    3. Mmg Islam menggalakkan kesederhanaan..Kalau ade duit, xmemudaratkan org laen, ape salahnya nk pakai motor besar & lebih selesa..lagipn tujuan baik,nk ajak golongan muda ke jalan yg benar...bkn nk brlumba..Kalau dibandingkan dgn zaman Nabi S.A.W dulu mmg xde motor lagi, tapi Baginda & sahabat2x pilih Kuda yg kuat2x,Gagah2x n Sihat untuk Berdakwah+Berjihad..Apa salahnya pd ms skrg pakai motor besar2x untuk brjihad dgn org muda...bkn Beli Scorpene tuk wat muzium.. -Yang baik dtg dr Allah-

      Delete
  6. ni baru ada wasotiah....akhirat wajib cari...dunia jgn tinggal...tk salah cari dunia jika tidak melanggar batas2 syarak...syabas UAI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kalau dah suka....semua indah belaka!

      Delete
  7. CUCU TOK KU PALOH1/01/2013 8:40 PM

    PATUTLAH MAZIDUL DAN TV3 SUKU AWAL2 LAGI ISYTIHAR PERANG TERHADAP GENG2 ANAK2 MUDA BERMOTOR... TERUTAMA SUPERBIKE, DH NMPK ANCAMAN TERHADAP UMNO..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak2 muda yg lagu mana harus diperangi? kalau Cucu Tok Ku Paloh dok di K.Tgganu...mesti tahu bila hari Jumaat penuh Mat Motor di Durian Burung, Merbau Patah, Batu Buruk....berlomba...hok ni yg dah menyusahkan org ramai....

      Delete
  8. Alhamdulillah bagus laa....takkan asal ostat je nak pakai kete bruk... ikut le kawan2 dia nak bagi pinjam ke nak bagi terus ker..asal tak makan duit org cara haram dah ler....

    ReplyDelete
    Replies
    1. bersederhana bukan mesti moto/kete bruk.....lebih baik jgn melaungkan perjuangan Islam kalau diri sendiri belakangkan anjurannya....

      Delete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails