Thursday, December 27

HARAM betoi media Australia neh...

Haram betoi media Australia neh...
Ada ka patut dia mengata kat Rosmah camtu...

Kahkahkah...

Apa? First Lady of Shopping?
Amboi, berjoli sakan nampak...
Mana ambik duit neh...?


8 comments:

  1. semalam tidur rm65K ++, 100K++. rosmah tau tak mati nanti tinggal dibilik gelap yg sempit bersama ulat dan cacing. pendapatan kami setahun xcukup nak bayar bilik hotel rosmah utk semlm.

    ReplyDelete
  2. kita pun harus ingat....jgn sebarkan sesuatu yg kita tiada saksinya....takut menjadi fitnah....lebih besar dosa dr penzina oooiiii!

    ReplyDelete
  3. gaya terbaru angkat tangan boleh tahan

    ReplyDelete
  4. ak ni bdak usia 18 thn..lgi bbrpa ari nk msuk 19..kdg tu ak rasa muak giler ngn puak2 umno nih..ak stdy mdic kt msir..klu kat sini heii tok sah ckp blh kata 98% anti umno..hehe..sukanya!!tp skrg ad klab umno luar ngara nk msuk,pkat2 sebar srh dftar ahli..org pndang sblah mate jee..sape layan tu mmg dh kmarok bonar la tu..ak hrap sgt pmbngkg cpat2 la mng..smoga trtegaknya hukm Allah dibumi Malaysia..insya Allah..hidup PAS..ni bkn kemarok yea..

    ReplyDelete
  5. umur ak 18 thn..lgi bape ari nk msuk 19 thn..ak ni rsanya,dah muak bonar ngn umno nih..mcm2 kisah..kdg x pham ak mcm mna pmikirn dieorg nih..hishh,x thu nk ckp lgu mano lagi..ak skrg bdk 1st year mdic kt msir..klu kt sni ak rsa 98% bdk mlyu anti umno..yess!!sukenyer..tp skrg ad kmsukan klab umno luar ngra klu x silap ak tu la nmanyo..ak tgk sblh mate je..sapo la yg nok lyan bonda2 tuh..ak rsa mjorti x lyon bonda2 tuh..buang masa ekau je..serius,bkn ad mnfaat pon..klu yg lyan tu x thu la den nk ckp apo..kemarok bona la tu..umno plak dh kmruk nk skngn kot..x sabo nk tgk pmbngkng mnang dlm pru nnti..smga trtgaknya hukum Allah kt bmi mlysia nnti..insya Allah..hidup PAS!!amin ya rabb

    ReplyDelete
  6. mana si rosmah ni dpt duit byk tu???..x mampu dia tu

    ReplyDelete
  7. duit dia tu...dah orang bagi dia ambik .hak dia la tu...halal lah...kecuali kalau dia guna kuasa dia menekan orang suruh orang bayar untuk dia,,,haram lah jadinya....

    ReplyDelete
  8. membazir saudara syaitan,... setan!!!!!

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails