Tuesday, December 18

Sapa yang bergambar ngan Ustaz Azhar neh, terbaeklah...

Terbaeklah....


23 comments:

  1. klu x salah dia ni cucu sedara tun mahathir .

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkn lh...kalau sedara mara mahathir mulut smua bau San Miguel bro...kita blh cam...

      Delete
  2. Tapi compom bukan rakyat gaza. Sebab orang gaza xdapek nak minum teh tarik.

    ReplyDelete
  3. SEJUK MATA MELIHAT FOTO2 MCM NI.....takbir !!

    ReplyDelete
  4. Salam hurmat...kat gambag tu nampak cam kenai ja...

    ReplyDelete

  5. Bergambar dgn sesiapa pun tak salah. Yg dipersoalkan adalah ialah meletakkan kepercayaan kepada Ustaz yang menentukan kita Islam ke tidak. Ukuran keimanan kita terletak kepada akidah, amalan dan ketaqwaan kepada ALLAH dan SUNNAH. Begitu juga, tak salah artis masuk PAS cumanya meletakan kepercayaan bahawa PAS membawa kita ke syurga....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa pulak yang kata sokong pas masuk syurga?..x pernah dengar pun...

      Delete
    2. ni Aq pelik ni...dari mana pula datangnya kenyataan yang mengatakan sokong pas bawa ke syurga...dari mulut pas sendiri ke atau dari orang yang sampaikan cerita?...Entah- entah kenyataan itu hanya menggunakan nama pas...suka hati je...kalu ada videonya tunjukkan

      Delete
    3. ianya berkaitan cara hidup bro...nk ke syurga ke ke neraka...dh Pas sokong jln2 ke syurga...InsyaAllah cukup amalan ke syurga lh kita...dh kalau UMNO nk ke syurga jgk..kena ikut jln nk ke syurga lh...ni x...syariat sruh tutup aurat pn xblh nk buat...cmna dgn perkara2 besar yg lain...tu lawan tuhan tu bkn lawan pas...

      Delete
    4. kesimpulannye... yg slalu cakap 'sokong pas masuk syurga' adalah pembaca2 berita di tv & penulis2 artikel suratkhabar.

      Delete

  6. Saya fikir Dr Fatima Az-Zahrah lebih baik dari ustaz ini kerana tak pernah maki, caci orang. Beri ceramah sekadar banyak lawak dan kelakar kononnya untuk `menyegarkan majlis ceramah' tetapi seolah-olah Isl;am ini penuh lawak. Apa bezanya khutbah orang Islam dan preach orang Kristian!!!Kalau Kristian siap nyanyi yop......bezakan ceramah Ustaz Idrus dgn Dr Fatimah tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuhyo!! Seriusnya macai UMNO memjaga kesucian Islam. Keh! keh! keh!

      Delete
    2. Pelatuk

      jgn tutup minda kita sampai begitu...jenaka oleh UAI atau nyanyian oleh Kristian bukan mempersendakan agama...hanya sekadar mengguna kaedah terbaik utk menyampaikan dakwah...zaman saya muda2 dulu uztaz duk depan dok pok pek pok pek kat depan anak2 muda kat belakang samada sembang atau tido...

      Delete
  7. Kesian Pelatuk ni,

    dia belajar dengan Fathul Bari saja kut......

    ReplyDelete
  8. Kesian Pelatuk ni,

    dia belajar dengan Fathul Bari saja kut......

    ReplyDelete
  9. Ulama pewaris nabi....tingkah laku ikut nabi, kata-katanya pun ikut nabi....tapi kalau dah kata BODOH, BINATANG sentiasa di bibir......apa jenis ulama yg sebegini? Jgn sampai yg tak baik juga dikatakan 'jenaka'!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap lembut lembut pun bukan korang nak SEDAR .. kasi gegar kepala hotak sikit.. okay la tuh dari cakap HARAM JADAH.. lembuuuuuuuuu lolz

      Delete
    2. tang mana yg ikut nabi?? kawin byk jer ke??

      Delete
    3. salah ke kahwin byk?laki leh kahwin 4..jangan la tunjuk sgt kebodohan umno ko tu...

      Delete
  10. Dari Abu Bakar r.a meriwayatkan bahawa baginda Rasulullah SAW bersabda:
    "Jadilah kamu seorang yang alim, atau orang yang belajar ilmu agama, atau orang yang gemar mendengar pengajian agama dengan teliti, atau menjadi orang yang mencintai ilmu dan ahli ilmu. Dan jangan kamu menjadi orang yang kelima, yang mana kamu akan binasa. Kelima ialah kamu membenci ilmu dan ahli ilmu". (HR Tabrani)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dah mufti dikatakan anjing....dimana letaknya ilmu yg didengari/pelajari selama ini???

      Delete
  11. bukan dia kata..Al-Quran yang kata.

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails