Monday, December 3

Tolong jangan gelak [Bergambar]

Kokok berdekah-dekah, satu Malaysia dengaq nak termuntah...

Kokok berdekah-dekah, satu Malaysia tengok meloya sudah...

Kokok berdekah-dekah, tetiba empangan Sabah dah pecah...
Haha...

Dalam keghairahan pemimpin UMNO menghentam dan memaki hamun pimpinan Pakatan Rakyat, tetiba hari ini dikejutkan dengan pengumuman Naib Ketua Wanita UMNO Bahagian Semporna Pn Kalasahan Abd Salam keluar parti untuk menyertai KEADILAN dalam tempoh terdekat ini.

Pengumuman tersebut diadakan di Ibu Pejabat KEADILAN di Petaling Jaya hari ini dengan disaksikan oleh sdr Azmin Ali (Timbalan Presiden KEADILAN) serentak ketika Perhimpunan Agung UMNO sedang berlangsung di PWTC....

Lawan Tetap Lawan!


6 comments:

  1. telatah manusia bila gelabah bila terdedah

    ReplyDelete
  2. MAMI JARUM YANG TERLAMPAU ! ABU JANGAN LUPA !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Amuraria...

      Hahaha... bab Mami Jarum tue yang gua tabley nak blah tue... hahaha

      Delete
  3. bila gelak tak ingat dunia, bila kalah nangis tak sudah

    ReplyDelete
  4. bil gelak tak ingat dunia, tapi bila kalah nangis tak sudah.

    ReplyDelete
  5. Kak jat dah melenting,, lembu2 dia sume kena penyakit gusi dan kuku,,, kesian lak kat lembu2 yg tak berdosa tu.. jom baca surah. Al Baqarah.

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails