Thursday, December 27

Video samseng taik kucing lempang orang tua tersebar

Rakaman samseng Umno serang dan tampar orang tua

LAGI tindakan ganas samseng-samseng upahan Umno apabila bertindak di luar batas menyerang dan menampar salah seorang warga emas yang turut menyertai Kembara Oren - Selamatkan FELDA tempoh hari rujuk sini juga ~ Samseng Upahan Umno.

Pelbagai aksi kurang ajar boleh kita lihat selain tidak menghormati orang tua, dengan memaki hamun dan terjerit-jerit bagaikan beruk kena belacan serta menunjukkan isyarat lucah, ada di antara mereka tergamak menolak dan menampar warga emas tersebut.


Budaya samseng yang diterapkan oleh pemimpin Umno kepada para penyokong dan samseng-samseng upahan mereka menunjukkan betapa terdesaknya United Malays No Otak, Umno untuk mempertahankan kuasa.

Lihat dengan mata kepala anda sendiri, mereka kata Pakatan Rakyat membuatkan negara huru hara. Namun merekalah pencetus huru hara yang sebenar. Lihat rakaman bagaimana warga emas diserang dan ditampar oleh samseng-samseng Umno yang membawa bendera Barisan Nasional di bawah ini.


Sebarkan kepada rakan-rakan sahabat handai jiran tetangga, ayam itek lembu dan kambeng supaya mereka semua tahu bahawa parti samseng Umno akan menghuru-harakan negara ini jika mereka dibiarkan terus memerintah.

Mahasiswa dilarang berpolitik, mahasiswa berpolitik ditangkap masuk penjara. Mat rempit, kutu berahak dan samseng pula yang Umno bela untuk berpolitik maka jadilah politik kurang ajar, politik samseng, politik pukul orang, politik baling cat dan sebagainya.

ReJaM© "Ajak berdebat lari lintang pukang sembunyi belakang Rosmah... " 

Peringatan penting!

Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112
Tarikh: 12 Januari 2013
Tempat: Bandar Kuala Lumpur.

Jom turun! Bersama sejuta rakyat di Himpunan terbesar dalam sejarah negara!
Bapak segala perhimpunan! Bapak segala bantahan!

~ Milosuam



12 comments:

  1. AMBOI PUNYA LA SAMSENG BILA DAH ADA LESEN DARI PDRM ? LEMBU-LEMBU FELDA BELAAN UMNO-APCO AMUK TANPA AKAL ! ABU

    ReplyDelete
  2. bos tolong spesifikkan sekor-sekir muka-muka baghal tu. samseng kat jamban diaorang jer, tempat luar taik kucing. mana tau jumpa kat tempat luar senang nak 'ajar'. kalau jumpa kak KL ka, shah slam ka, JB ka, penang ka sure kitorang masak baghal tu tak kisah lah depan makbapak diaorang keluarga diaorang ka. hutang tetap dibayar

    ReplyDelete
  3. semoga selepas ini.....kena sedar diri...bukan semua org seperjuangan dgn kita!

    ReplyDelete
  4. memang la takkan dpt semua org seperjuangan dgn kita ni beb... tp agakagak la. dah la sekat jln awam mcm harta mak bapak noyang diaorang, tu lak sukasuka tunjal kepala orang. budal tunjuk isyarat lucah tu baru jer ke ujian 'urine' . kaki 'tarik' tu. tak keh serbuk pink gam pun jadik. mata tu gerenti merah berkaca. orang situ tau siapa malaun ni cuma orang kuat UMNO ja dok back up dia. kalau tak dah lama masuk 'dslam' wei'!!!

    ReplyDelete
  5. dasar kutu berahak pencacai umnuuuuuuu...........

    ReplyDelete
  6. MARILAH KITA BERSAMA2 MURSYIDOL AM DAP TOK GURU KARPAL SINGH BAGI MENDAULAHKAN ISLAMIAH DAN NEGARA BERKEBAJIKAN SEMOGA PERJUANGAN KITA AKAN DIRAHMATI ALLAH DAN SYURGA YANG HAKIKI ADALAH TEMPAT KITA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah......

      Delete
  7. x nampak pun kena tampar..saja nak bagi besar2..bodoh tul...engkorang ni memang bodoh tahap cipan..baru kecik macam ni nak bagi besar2..yang korang p buat kecoh besar2,x pla kome apa2...PKR memang lembu..macam pengikut dia gak..bodoh babi

    ReplyDelete
  8. Macam-macam cerita mengenai politik kita sekarang ni :-)

    Samseng ke

    ReplyDelete
  9. mei sini aku tampar korang semua satu persatu... biar sedar sikit... suka berpolitik konon. Buat la benda lain yg lebih berfaedah... politik d negara kiter ni dah kotor, tak kira siapa ler, sama jer... jangan buka sebelah mata jer... bukak dua2 mata korang... ishhh... lempang kang... buang masa aku jer... bagus aku baca buku... jom membaca

    ReplyDelete
  10. hek eleh..lempang sayang je tu..ape la sangattt..

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails