Monday, January 21

Panas: Ust Azhar basuh macai Ameno...


(Eksklusif)
Ikhlas Dan Khas Untuk UMNO / BARISAN NASIONAL [BN] - Ustaz Azhar Idrus

Bagi macai-macai karat yang masih tak faham-faham tuh, lebih baik balik daftar dala PASTI, okey...


15 comments:

  1. Dan tidaklah patut bagi laki-laki yang mukmin dan tidak (pula) bagi perempuan yang mukmin, apabila Allah dan Rasul-Nya telah menetapkan suatu ketetapan, akan ada bagi mereka pilihan (yang lain) tentang urusan mereka. Dan barangsiapa mendurhakai Allah dan Rasul-Nya maka sungguhlah dia telah sesat, sesat yang nyata. 33-36

    mohon berlindung kepada Allah dari termasuk dalam puak yang dikunci hati dan jadi sesat.

    ReplyDelete
  2. satu pesanan aku pada uai jagalah diri dan lebih bertoleransi ustaz seorang ustaz jaga adab bila bersalam dan lebih santun pada pengemar... jangan sombong nanti nampak BONGKAK... Asal aku serta famili kagum dan sayang pada ustaz tapi bila peristiwa KECIL di plaza angsana johor bahru.. tergugat HORMAT aku pada UAI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah terang2 perkara tu 'kecil' tapi KECIL dibesarkan jugak. positif sket.

      Delete
    2. Boleh Sdra Azhari terangkan peristiwa kecil yg berlaku Di Johor Baru yg membuat klrga sdra tidak merasai hormat lagi kpd UAI? Masyarakat Islam Ingin mengetahui....sayangnya Banyak Pendakwah Dan pengikut2nya bukan nak menunjuk panduan2 dgn Bahasa yg tertib tetapi Dgn bahasa memuakkan.

      Delete
  3. pendapat aku ceramah UAI tuh ditujukan kepada orang PAS.

    ..... nak menunjukkan Islam dibawah. bagaimana pula dengan isu kalimah Allah?

    ..... arak dan judi. bagaimana pulak diKelantan?

    ..... sanggup bersama syaitan. bagaimana pulak dengan Nik Aziz yang sanggup berkawan ngan syaitan?

    carilah issue lain bro yang lebih mantap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaHAHAHAHAH!! alo anon 9:53. aku rasa lebih baik la ko tutup jo akaun tenet ko dan balik tgk tv3suku ja. porabih beras jo ko bayar tiap bulan tapi tahap mangkuk ayun ko sama mcm lobang tempurung lg..bagi pendapat pun tahap tempurung kepala lutut ko je..ekekeke. apa pon tak ble blah dgn otak karat be-end.

      Delete
  4. mulah setan wei sanggup sebar fitnah umporno anon 953

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

      Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

      Hehe...

      Delete
  5. HE!HE!HE!
    MAKAN DI MC D TAK SALAH USTAZ, TAPI BILA TIPU PUSING PUSING ITU DAH DOSA BESAR TU. MUNAFIQ KAN ?

    ReplyDelete
  6. bor tka boleh jadi blogger syok sendiri. jika benar2 hebat berblog, siarkan semua komen tak kira sokong atau tidak. bro bukan nya tak buat silap, bro bukan manusia hebat macam Nabi S.A.W.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tukang komeng pun bukan warak sangat -jangan rasa sombong sangat
      topik kat sini sesat tak kira sapa pun yang penting jaga diri jangan termasuk dalam puak sesat.pi la dengar syarahan bab sesat dekat ustaz pilihan anda.

      Delete
  7. Macai2 UMNO sekelian, terkena hangpa...UAI dah tepek sebijik kat hangpa, terkezut lagi. Rejim Umporno dahlah jual minyak sawit ke Israel, minta Israel melobi malaysia dlm persidangan gas sedunia..... Dasar UMNO setan dikenali.....kahkahkah...... dahlah hina hukum Islam....tak sedar2 lagi wahai macai umno...kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

      Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

      Hehe...

      Delete
  8. Kepada lembu2 NFC sekalian...

    Kalau nak meragut rumput, disini bukan padangnya. Pergi kat tempat lain. Syoooh syuuuuhh. Tanya kat Kak Ijat nu kat mana pdg rumput. Aku rasa lembu2 ni dah terlampau lama duduk dalam kondo, bila dah kebuluq barulah nak meredah ikut dan je

    ReplyDelete
  9. jangan marah-marah bang..!!! tak suka jangan dengar, jangan tenguk dan jangan ambil pusing apa yang disampaikannya itu ... siapa yang suka boleh dengar, boleh tenguk dan belajar apa yang disampaikannya..... jangan samapai ada yang kata dipaksa pergi dengar atau tenguk; atau dihalang untuk pergi dengar atau tenguk ...

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails