Tuesday, January 29

Kebenaran kata-kata Imam Shafie [Saksikan...]

"Aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti akan kalah berhujah dengan seorang yang jahil kerana orang yang jahil tidak pernah faham landasan ilmu." Imam Shafie

5 comments:

  1. Awang Mad Husin : Klang1/29/2013 12:51 PM

    harus sani kata ada bangsa melayu hampir 200k murtad... amal ajaran kristian...tak semua melayu berugama Islam...hang ni percaya Qur'an ke percaya perlembagaan m'sia...mungkin hang pun tergolong dgn org yg harusani kata...hahaha...Nauzubillah...

    ReplyDelete
  2. apo ko bangang budak mustafar neh...

    ReplyDelete
  3. tak semua arab tu islam macam tu juga bangsa melayu tak semua islam, melainkan umno bn haprak syaitan sapu yg halal haram sama je

    ReplyDelete
  4. Sekiranya anda Islam, dan kebetulannya Melayu, syukurlah kerana anda mendapat nikmat Islam.

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails