Wednesday, January 2

MESEJ PENTING: Tolong sebarkan...

SAMPAIKAN mesej ini pada keluarga dan sahabat handai!

Jangan biarkan Be End dan Umno terus menakut-nakutkan rakyat kononya Melayu akan kehilangan keistimewaan sekiranya Pakatan Rakyat (PR) mengambilalih pentadbiran negara ini selepas pilihan raya umum ke13 nanti...


INGAT UMNO INGAT PENIPU !!


Kahkahkah...
Umno dah payah nak cari makan lepas neh...


9 comments:

  1. si ngok saja yang percaya ameno

    ReplyDelete
  2. janganlah takut dan tertipu dengan manusia yang juga takut akan hilang kuasa untuk menakutkan orang.ini tahun 1434h ubahlah -yang sudah sudahlah tinggalkan manusia yang takut hilang

    ReplyDelete
  3. umno bn penyamun penyagak haram jadah berdosa jika pilih mereka. Pilih dan sokonglah pakatan rakyat.

    ReplyDelete
  4. aku pecaya umno...aku pecaya umno akan mampos

    ReplyDelete
  5. Bagi saya seorang Melayu yang selama ini hidup tanpa pergantungan kepada UMNO.....siapa pun yang memerintah negara ini, saya tak hairan sedikit pun. Saya akan menentang mana-mana pemerintah yang menyeleweng seperti yang dilakukan UMNO/BN sekarang ini yang merompak khazanah negara dan menggunakan tatacara tidak bertamaddun bagi mengekalkan kuasa. Saya akan hancurkan mana-mana pemerintah yang menindas rakyat.

    Kepada saya, Melayu yang takut serta tidak berani menghadapi cabaran membawa perubahan tidak layak hidup di dunia globalisasi ini. Melayu yang sentiasa takut akan terus menjadi bangsa yang dayus serta menjadi kelompok yang lemah lagi pengecut walaupun mengelarkan diri mereka PERKASA sekalipun. Melayu jenis ini tidak berguna walau sesenpun kerana tidak punya jati diri serta mudah dicocok hidung ke sana kemari sebagai pencacai pengangkat najis oleh pihak atasan. Mereka yang terperangkap di dalam "jiwa hamba abdi" ini akan terus-terusan di perkudakan oleh pemimpin perasuah pemutar belit yang berperangai syaitan yang cukup dikenali. Jika Melayu jenis ini pupus maka UMNO pun akan turut lupus!

    ReplyDelete
  6. Kalau bagi tanah di kelantan ke Ngeh dgn Ngo...saudara tak menentang ke?

    ReplyDelete
  7. UMNO telah menyamun harta negara..... tumbangkan UMNO dalam PRU13.

    ReplyDelete
  8. ya memang betul raja2 je boleh ubah..Tapi implentasi adalah daripada kerajaan yang sedang memerintah.Contohnya, Singapura, Bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan dan termaktub dalam perlembagaan mereka.Tapi tengok bahasa apa yang diangkat martabatnya? jangan ingat semua dalam perlembagaan itu selamat..Undang-undang lain, pelaksanaan lain.

    ReplyDelete
  9. bagi aku apa pun masih berpegang dgn dulu kini dan selamanya.








    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails