Saturday, January 5

Ni puncanya bibir Najib tak semerah dulu... ?

Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat mencadangkan supaya debat antara Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak diadakan bagi menyelesaikan polemik isu ‘Amanat Haji Hadi’.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, debat itu perlu disiarkan secara langsung di televisyen dengan menggunakan kitab al-Quran sebagai sumber rujukan.

“Letakkan Tuan Guru Haji Hadi dan Datuk Seri Najib Razak, siaran langsung debat di televisyen, letak al-Quran sbg rujukan,” tegasnya.
P/S:
Amanat Haji Hadi...
Inilah jalan penyelesaian yang terbaik...
Al-Quran perlu sebagai rujukan...
Tapi masaalahnya, ada berani ke si Najib tuh... ?

Kahkahkah...


5 comments:

  1. Pembelit betu UlAKPOS ni,ini soal agama naqidah umat OIslam,debat lah dengan ULAMA!

    ReplyDelete
  2. Lawan yg tidak sekufu bidangnya umpama katak lawan dengan tikus.....kalau 'betul2 nak menegakkan yg benar 'mestilah ditemukan antara orang yg mahir dalam bidangnya...Hj hadi kena bertemu para mufti...malangnya mufti di negara kita juga telah di'anjingkan' oleh org Pas....bagi mereka hanya Tok Guru yg tahu segala-galanya serta maksum tanpa membuat kesilapan.....sedangkan Nabi Muhammad s.a.w juga ditegur Allah spt dalam Surah A'Basa ....begitulah hebatnya Tok Guru Pas...

    ReplyDelete
  3. Soal aqidah bukan utk dipermainkan,sepatutnya ia harus dibincangkan dgn mereka yg benar2 arif bukan atas pengaruh politik dan sebagainya.

    ReplyDelete
  4. Pemimpin yang Takbur serta pengikut yg taksub!

    ReplyDelete
  5. betul la tu. Aku setuju saaaaangaaaaatttttt. kalau mufti dah takut, kan Abdullah Saamah Tuan Guru 2 juta tu ada, kalau tak pun Ilmuan tersohor dunia (sbb Yusuf Al-Qardhawi pun dia kata khawarij) Al-Ustaz Fathul Bari pun boleh, Mashitah Ibrshim pun boleh, Jamil Khir pun ok, Al-Fadhil Nakha'ie pun bole, cumanya biarlah secara langsung si semua stesyen TV utama negara baru la adil sebabnya UMNO kata amanat ni memporak perandakan masyarakat Islam Malaysia. Kalau dah yakin sesangat kesalahan yg dikatakan 'amanat' Hj Hadi, masuk gelanggang secara langsung. Rasanya ramai yg tertunggu-tunggu detik ni.
    Jangan UMNO letak Chow Soi Lek@Seks udah leeeeer sbbnya dia bole tegur Jamil Khir tak faham Kaedah Hudud sebenar... makna kata ilmu agamanya tinggi la kot he he he...

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails