Saturday, January 12

TERHOT: HKR buatkan macai Ameno jadi tiga suku... kahkahkah...

Kahkahkah...
Kahkahkah...

Kalau ya pun bengong, simpan la kat orang belakang sama...
Jangan habiskan bengong ko tu sorang...
Bangsa Umno yang lain pun nakkan bengong tu jugak...

Ca tengok neh, camana orang normal baca berbeza ngan cara Umno baca...

Kahkahkah...
Kahkahkah...

Nah...!!
Kita hadiahkan macai kat atas tue beserta VIDEO sekali...
Biar dia meroyan tak tidur malam neh...
Himpunan Samsidar hotak lu...



Allahuakbar... 3x


17 comments:

  1. puak2 ini tertelan pil kude tu yg nanor jerrr!

    ReplyDelete
  2. muzium padi gunung kheyang1/12/2013 9:14 PM

    umno LAKNATTULLAH mana ada yang cerdik.
    semuanya bengong dan bangang tahap GABAN.

    ReplyDelete
  3. Umno tu maknanya bangang... masih perasan yg mereka masih ada sokongan majority

    ReplyDelete
  4. Aku malas nak kata, sbb kesian....tp, terpaksa jugak. Hanya yg bodoh je yg sokong UBN.....suke sgt tunjuk sifat bodoh tu pd org lain. huhuh....

    ReplyDelete
  5. perangai iblis tak putus asa untuk kacau manusia itulah kerjanya sampai hari kiamat.

    ReplyDelete
  6. Pencacai UMNO akai sengkek ni tak payah layanlah. Dia dah tunjuk diri dia bengap dan bangang...dah la tuu. Biaq dia meroyan sorang sorang. Ha ha

    ReplyDelete
  7. Tahniah kpd Rakyat Malaysia yg sedar akan hak-hak rakyat. Mereka bangkit disebabkan oleh penipuan oleh Puak Dajjal (UMNO) memerintah. Puak2 umno ni kalau bagi duit ke, projek ke,, laju aja. Yg lelaki pulak, ajak mereka gi kat indonesia ke, thailand ker.. laju aja. sbb bole pancut sini, pancut sana. Wahai org2 UMNO, sedarlah sikit, jgn nak jd munafik. Berpura2 ja puak2 umno ni.

    ReplyDelete
  8. R=Rakyat bukan S=Shamsidar,takkan nak bezakan huruf R dan S pun puak UMNGOK dah tak reti.Aku cakap ko bengap kang ko marah,tp memang bengap pun.hehehe

    ReplyDelete
  9. Untuk kiraan mudah ialah standard tempat duduk Stadium Merdeka hanya boleh dipenuhi sekitar 25 ribu orang. Jika diasak-asak dan semua berdiri ia boleh mencapai 35 ribu orang. Jika ada sesiapa yang mempunyai gambar menunjukkan tempat duduk Stadium Merdeka telah diisi secara tersusun, padat dan ramai yang berdiri maka sila tunjukkan bukti. Ini kerana gambar-gambar yang sampai kepada kami menunjukkan sebaliknya.

    Keluasan padang bola pula ialah sekitar 50 ribu kaki persegi. Dengan andaian setiap orang berdiri secara menegak dan hanya mengambil ruang sebanyak 2 kaki persegi setiap orang, hanya 25 ribu dapat dimuatkan di atas padang. Dua kaki persegi adalah ruang sebesar “dua tile” saiz biasa di rumah anda. Bolehkah semua orang hanya menggunakan 2 kaki persegi untuk berdiri?

    ReplyDelete
  10. Siakap senohong gelama ikan duri...cakap bohong lama-lama mencuri..
    macai UMNO dan TV3 mengatakan ini perhimpunan Shamsidar, tapi pasal apa yang ramai-ramai datang pakai baju kuning,oren,hijau,merah..kan warna baju-baju itu melambangkan ketidakpuashatian rakyat kepada kerajaan BN.
    Sebab itu dikatakan TV3 membodohkan diri sendiri dalam memberi maklumat tepat.

    ReplyDelete
  11. nampak macam pandai kira tapi duit yang hilang kena sapu tak tau pula nak nilai banyak mana

    ReplyDelete
  12. Umno kesinabungan talibarut omputeh tapi yang omputeh pilih kali semuanya bengong bangsa yesman ni mana ada otak dok pecacai otwk kelingmathir bolehlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul nampak sah

      Delete
  13. Kita hanya tahu kebodohan atau tahap iq seseorg setelah dia berhujjah..........alhamdulillah dah ramai yg bijak......cuma yg masih belum cerdik tu marilah kita sama2 berdoa agar Allah berikan hidayah.....amiiin.

    ReplyDelete
  14. Perhimpunan Najib UMNO BN di Semenyih. Tengok gambar baik baik. Siapa yang menerpa lori untuk berebut beras dan makanan yang diagihkan UMNO BN. Kerana kemiskinan lah maka rakyat menyerbu lori untuk dapatkan habuan..berebut rebut.

    Ini bukti jelas rakyat di sekitar Semenyih terutamanya kaum India telah diabaikan selama ini. Ramai dari mereka yang miskin. Gambar tersebut jelas menunjukkan betapa rakyat sanggup berebut untuk habuan percuma kerana kesempitan kewangan. Inilah rupanya rakyat yang selama ini hidup dibawah kerajaan bernama UMNO BN.

    Sedih aku tengok...Najib dan UMNO BN layan mereka mereka tu umpama peminta sedekah...macam suasana penduduk miskin di Africa pulak yang berebut rebut setiap kali bantuan makanan sampai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada yang sampai pangsan takut tak dapat rakyat berebut nak dapat sekampit depa berebut juta ringgit

      Delete
  15. bederau darah aku tengok...subhanaAllah ramai nya rakyat da bangkit dan sedar..ALLAHUAKBAR!

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails