Friday, March 8

TGNA lebih bahaya dari penceroboh Sulu, ni buktinya...

Tok Guru Nik Aziz lebih besar bahayanya bagi Umno dari segala jenis musuh dimuka bumi ini. Sebab itulah, Tok Guru harus ditentang habis-habisan demi survival politik jijik Umno dan Barisan Nasional...


PERBUATAN BIADAP MEMFITNAH TGNA SEBAGAI ULAMA HAIWAN DIKESAN!!!!

Lokasi: Jalan masuk ke Fasa 3 Taman Cempakasari, Klang, Selangor

Tarikh/waktu rakaman: 01/03/13 jam 1.30 tgh.

Rakaman gambar sebidang kain rentang yang dipercayai kuat dipasang oleh juak-juak PERKASA/WARIS MALAYA/PEKIDA dan Pemuda UMNO Bahagian Kapar telah dikesan setelah mendapat maklumat dari orang ramai di Jalan masuk ke Fasa 3, Taman Cempakasari, Klang Selangor sebentar tadi.


Sebidang kain rentang yang tertulis " NIK ABDUL AZIZ ULAMA HAIWAN "~ Omak kau


9 comments:

  1. yang duk buat hal hal macam ni pun agama tak kemana.Allah bagi akal untuk manusia bagi memahami al quran bukan untuk mengatasi al quran

    ReplyDelete
  2. Nak buat lagu mano Syeikh...kalu mapuh puok2 ni baru cari Tok Guru...maso Noh Omar mari Kelate hari tu wakpo tak semaye tok jogho umNO hok mati tu???haiwan2 pun semaye jugak ore mati...

    ReplyDelete
  3. Sah yang tulis ayat kat banner tu iman nya kukuh dan hebat, ilmu agama tinggi melangit! Kerana terlalu tinggi, dia sendiri pun tak tercapai dan jadilah dia sekor lembu UMNgOk!!

    ReplyDelete
  4. Hanya Allah yg lebih mengetahui...biarlah Allah Taala saja yang menghukum siapa yang benar siapa yang salah. DIA lebih mengetahui lagi maha berkuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk kedamaian hidup yang sementara ni Allah juga perintahkan manusia jalan hukum yang telah ditetapkan

      Delete
  5. ya allah sesungguhnya mereka ini di kalangan orang yang sakit maka berilah hidayah supaya mereka ini bertaubat sebelum mati kerana menghina ulama ini adalah satu perangai yahudi laknatullah ko bn ko bn mampus umno

    ReplyDelete
  6. Allah maha mengetahui, Dia yang akan mengadili manusia.

    ReplyDelete
  7. xde nak pelik.. media suka spin.. and sebahagian wartawan ni xde otak.. pernah la kami diinterviu utk satu kejayaan kami dlm penyelidikan oleh ramai wartawan akbar dan juga TV.. lain kami terangkan lain pula yg keluar di akbar..xtepat maksudnya dan lari drpd fakta asal.. geram juga ada

    ReplyDelete
  8. politik dan agama jgn dicampurkan.politik ni kotor.

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails