Monday, March 18

TERHOT: Video perbincangan macai Umno serang pejabat PKR terdedah!!

Gambar macai-macai yang berdarah panglima yang terlibat menyerang pajabat PKR dengan penuh beraninya. TAHNIAH... anda berjaya membuktikan keindahan agama anda...

PECAH BERITA! Video perbincangan macai UMNO serang pejabat PKR


Tonton dan dengarkan dengan penuh kesabaran serta pastikan anda fahami setiap bait-bait apa yang di bincangkan... Selepas tu sila share kat rakan-rakan anda...

Kahkahkah...

Berikut adalah Video perbincangan macai UMNO serang pejabat PKR pada beberapa hari yang lalu...

Selamat menonton pada semua dengan ucapan:
Mampus Macai Mampus lah Umno...

Kahkahkah...


5 comments:

  1. hahahaha...mesti kak mah suka.

    ReplyDelete
  2. Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengikuti langkah-langkah syaitan. Barangsiapa yang mengikuti langkah-langkah syaitan, maka sesungguhnya syaitan itu menyuruh mengerjakan perbuatan yang keji dan yang mungkar. Sekiranya tidaklah karena kurnia Allah dan rahmat-Nya kepada kamu sekalian, niscaya tidak seorangpun dari kamu bersih selama-lamanya, tetapi Allah membersihkan siapa yang dikehendaki-Nya. Dan Allah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui. 24-21

    amat burok jelek perbuatan manusia yang terlupa perintah Allah ini.

    ReplyDelete
  3. AMAT BAIK SEKALI JIKA DIALIH BAHASA PADA BAHASA MELAYU SEPENUHNYA ! ABU JANGAN LUPA !

    ReplyDelete
  4. Samseng Telur 1 Malaysia... Lawak2... Hahaha...

    ReplyDelete
  5. Ada misai xde janggut.. !

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails