Friday, April 19

Bideo NGERI yang melondehkan calon Amno Lembah Pantai [Saksikan...]

Perbezaan Wakil Rakyat UMNO dan Pakatan

Biarlah video ini memberi jawapan siapakah pemimpin pilihan anda. Pilihlah pemimpin yang tidak ZALIM dan pentingkan kebajikan rakyat.

Jom Undi PAS dan Pakatan Rakyat.




20 comments:

  1. Tayangkan: Video menarik penuh fakta dari Hj Suhaimi Saad semasa ceramah. Video ini sangat berkesan utk menangkis pembohongan UMNO kpd org Melayu ,yg menyebabkan org melayu takut mengundi Pakatan Rakyat.Juga 66 fakta UMNO khianat Melayu.Sebarkan maklumat ini segera kpd UMNO tegar, dan pengundi atas pagar. Insyaallah Pakatan Rakyat akan menang besar. Boleh dijadikan bahan edaran bercetak . Video turun harga minyak, dan harga kereta- Rafizi, juga sesuai ditayangkan. Maklumat seperti pengaliran wang haram, hutang negara,kekayaan Taib, Mahathir, kroni, anak2, kekayaan menteri, ,Rosmah. Video Global witness menunjukkan bagaimana keluarga Taib mengumpul harta kekayaan.Ini sangat membantu disaat pecutan akhir sebelum pilihanraya. Semua maklumat ini perlu sampai kpd rakyat diseluruh pelusuk Negara, utk membuat penilaian sebelum memangkah undi.Juga tayangkan manifesto Pakatan Rakyat, dln2 maklumat yg perlu. Semoga berjaya mencapai kemenangan.

    ReplyDelete
  2. kenapa x suruh beruk mewakili raja bersiong cik tu??

    ReplyDelete
  3. Yang berambut PALSU semuanya PALSU.....

    ReplyDelete
  4. upload dlm youtube supaya ramai lagi dpt tengok dan menilai....

    ReplyDelete
    Replies
    1. upload dalam youtube saya sokong, ada menteri tapi tidak tolong rakyat.

      Delete
  5. Soalan : Siapa nama awak?
    Jawapan : Terima kasih.. err errr

    Soalan : Dah makan nasi?
    Jawapan : errr errr

    Soalan : 6.5% peratus Faedah ke?
    Jawapan : errr.. err

    LOKASI : DEWAN RAKYAT MALAYSIA..

    Sekian

    ReplyDelete
  6. After I watched this video, I know how brave Nurul Izzah Anwar is, in fighting for the poor Malays in Lembah Pantai. And I also learn what an asshole Raja Nong is. The people in Lembah Pantai must know this and vote for Nurul Izzah. We must not allow the poor continue to be sucked and not given chance to lead a better life. I salute to Nurul Izzah.

    ReplyDelete
  7. sapa yang akan anda pilih? yang memperjuangkan hak @ yang mempergunakan hak kita?

    ReplyDelete
  8. mtk tolong publishkan isu2 dlm dewan yg banyak org ramai tak tau...asyik dok kena tipu saja...

    ReplyDelete
  9. asal ada DAP yg anti Islam dalam pakatan ni... aku tak undi pr.
    di penang org2 melayu di halau secara halus... hangpa semua mana nak perasan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakta? cakap air liur basi, budak tadika pun boleh...
      cer tgk video tu, nurul izzah ckp semuanya based on current data.. facts.! ngko ade? .. dasar macai..

      Delete
    2. Hoi, sejak zaman BN lagi orang melayu kena halau lah... baru keluar dari temourung ke,,,,tulah baxca lagi utusan dan tgk tv3 kau pun jadi biol!

      Delete
    3. MCA x anti islam ke?

      Delete
  10. sah tak keluaq mesej aku...sebab admin filter... blog pro gov tk dak filter pon!! kecut!

    ReplyDelete
  11. kapla ada batu dala la :) ...kecut!!!

    ReplyDelete
  12. bagus nurul (yb lembah pantai)awak seorang pejuang rakyat yang miskin. Hidup PR

    ReplyDelete
  13. cakap biar ada fakta oi... guna akaii...laa......

    ReplyDelete
  14. umno ni kalau d lantik jadi yb dia akan jdi tuan tanah bukan jdi wakil rakyat.jadi kita kena lantik orang yg hndak berhikmat untuk rakyat

    ReplyDelete
  15. aku kenalsangat org lembah pantai ni kebanyakanya adalh org kebanyakan rm80 tu amat berharga lainlh nong chik rm80 ni macam kita nilai 5cen aja.inilh org yg akan membuat dasar yg akn menyusahkn kita pasal dia tak pernah pgi pasar tk prnah naik bas tk prnah isi minyak.tk thu kat mana nak bli susu anak.mcam mana anak minta duit di tengah bulan.jadi undilah orang yang akan menjadi wakil rakyat. takbirrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  16. aku sokong,adamenteri macam tuan tanah.dia kurang duit naikan sewa tanah,tak bayar kena halau,bleh bayar lepas ni naik lagi.lepas tu bagi tahu kt landon sewa tanah lagi mahal'bila ngadu masalah dia kata tanahnya nk buat projek,yg terus susah rakyat.pasal org sewa tanahya dia untung .dia jual tanahya dia untung, semua dia yg untung.jadi pilihlah orang yg akan membela rakyat.

    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails