Sunday, April 28

GEMPAR: Patutla Madey pun kena turun padang [Saksikan KENAPA puncanya...]

 

 
 

 
 
Tak payah tulis panjang berjela-jela. Tengok foto pun dah tau apa maknanya... Inilah program bersama Ust Azhar Idrus dan calon Pas/PR bagi Parlimen P125 Putrajaya, Husam Musa.

Perjumpaan diadakan di padang bola, loji pembersihan konsortium BASS, Presint 19, Putrajaya pada 27hb April 2013...


7 comments:

  1. Begitu py ramai peminat2 Ustz mengalahkan bintang pujaan.Dulu buat tempat aku pun gitu.Traffic tok sah katalah.Utk puak2 BN/UMNO hang nak kata apa?Boleh cover ke segala hantu syaitan jembalang nak menangkan korang nanti?Kalau korang menang sekalipun tak bawak makna apa2..

    ReplyDelete
  2. baca pesanan Umat Terakhir

    Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

    http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html


    -posman-

    ReplyDelete
  3. Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil jadi pemimpinmu, orang-orang yang membuat agamamu jadi buah ejekan dan permainan, di antara orang-orang yang telah diberi kitab sebelummu, dan orang-orang yang kafir . Dan bertakwalah kepada Allah jika kamu betul-betul orang-orang yang beriman.

    pilihlah pihak yang ada cita cita untuk menegakkan hukum Allah bukan pihak yang suka pelekeh hukum Allah

    ReplyDelete
  4. Allahu Akhbar ! ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  5. sudahla org nak tgk uai,bukan husam musa,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami kesian kat awak ni! Bebal sunggoh.

      Delete
    2. UAI pn sokong PAS. apehal. hahaha

      Delete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails