Sunday, April 28

TERHOT: Gambar orang kuat Amno ceramah depan bangku [Kesiannya depa...]

PRU13: Program Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama rakyat di Perlis cukup memalukan...

Nampak macam hebat sangat. Tabur duit sana, tabur projek sini.... last-last kena ceramah depan kerusi. Ini mesti kes kantoi, bas mogok tak mau ambik penonton atau pun makcik pakcik kampung yang semakin meloya.

Kahkahkah...

Lagi gambar kat bawah neh... Tengok la...

 
Apa sudah jadi dengan Program TSMY Bersama Rakyat di Kangar Perlis semalam....Pemimpinya ada tapi rakyat yang berikan sambutan cukup dingin dan hambar.

Majlis kelihatan lesu lemah longlai... Apakah tanda rakyat Perlis tolak TSMY atau dah meluat kat UMNO? Atau kedua-duanya sekali.


16 comments:

  1. udah lah guna lah lambang parti kalau nak kempen untuk parti tak kan itu pun tak reti lagi

    ReplyDelete
  2. ok, majlis tak mula. hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'a muhyidin tu tgh rehearsal hehe

      Delete
  3. Ini Gambar lain ni.. Itu bukan Mahyuddin tuuuuu, tempat kosong kat depan memang orang kampung perlis ni reserve untuk vvvip..

    ReplyDelete
  4. 1. Sebab tak ada bas untuk mengusung@mengangkut@memunggah penyokong.
    2. Duit dah habis untuk sponsor makan minum...(duit buat beli bendera).
    3. BN tak kasi t-shirt, beras, gula, kicap dan ikan pekasam.
    4. Penyokong ramai yang belum bangun tidur.
    5. Penganjur silap beritahu tempat dan masa program.
    6. Kereta jabatan penerangan rosak, tak boleh masuk kampung buat pengumuman.
    7. Banjir, hujan dan ribut kat ebelah khemah hahhahah.

    ReplyDelete
  5. Tu lah, ada pemimpin tempatan, si Menteri Besar, tak dicalonkan semula. Habis siapa yang akan mengarah anak buah, memanggil pegawai kerajaan, budak sekolah. Mambayar bas-bas membawa orang kampung, membayar appearance fee penyokong-penyokong dan sebagainya. Kalau lagu ni la Umno, kalau PR tak menang jugak, memang saja la

    ReplyDelete
  6. BN ni kalau barua nombor 1 dia si SPR tak bantu habis habisan memang punah confirm!

    ReplyDelete
  7. wowwww ramainya kerusiiiii..... hahahaaaa

    ReplyDelete
  8. ADA NAMPAK DR JUANDA.

    ReplyDelete
  9. jemput singgah http://mediarakyatkeadilan.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chakap banyak tak guna. Ilmu Allah swt luas tidak semua kita tahu. Tunggu 5 mei. Lepas tu tengok la....sia tegak dan siapa melungkop.

      Pi la mengaji sikit....baru kita tahu dudok sebenar ....

      Delete
  10. Psai p mngaji la..aku x sokong be end..parti yg duniawi smata mata..x kenai dosa n pahala..fitnah,zalim,aniya,lwn hukum allah..terang2 keja be end.

    ReplyDelete
  11. Umeno ngok ni dah tak cukup duit nak beri sbb tauke-tauke dah takut nak sponsor, kalau BN kalah ,nganga laa..

    ReplyDelete
  12. aku ada kat situ...yg buat cerita kat atas ni semuanya tak betul...ALLAH maha mengetahui...agak-agak la...atau camera yg salah fokus....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro! Wa selalu dengar org kata gmbar tu smasa majlis belum mula atau mcm lu kata. cameraman biol salah fokus...
      takde ke penyokong tegar umno/bn yg blh upload gambar ceramah bau najis yg ramai org....
      Bau Najis jenis Najis Monggolia kot, org tak suka....

      Delete
  13. kalau tiap tiap hari bercakap BOHONG pagi petang siang malam, mana ada lagi rakyat yang nak dengar dan percaya.
    Sebenarnya rakyat sudah muak dengan segala pembohongan dan penipuan oleh pemimpin BeEnd.

    Rakyat sudah tahu mengapa pemimpin UMNO BeEnd paling TAKUT/tidak setuju sama sekali HUDUD dilaksanakan kerana mereka TAHU jika undang undang itu dilaksana maka risikonya akan terkena ke atas tangan tangan mereka kerana segala kegiatan PENYANGAK WANG RAKYAT yang mereka lakukan telah TERSINGKAP tidak dapat disorok sorok lagi, seperti Projek PKFZ, Projek Lembu NFC, Pembelian perkakas pertahanan, kete kebal, kapal selam, kapal terbang, dan BANYAK LAGI yang rakyat sudah tahu KURAP KURAP ini.
    Percayalah segala wang PENYELEWENGAN ini jika asalnya diurus tadbir dengan betol dan cekap dapat menampong sara hidup rakyat jelata 7 keturunan. Oleh yang demikian wajar sangatlah PENYANGAK PENYANGAK ini dukutuk hingga 7 keturunan. Abdullah Munshi kata tanah tapak rumah mereka ini dibuang ke laut, dibimbang VIRUS ini berjangkit kepada rakyat lain pulak.

    Itu belom disebut bab MENABOR FITNAH. Apa kurangnya, merekalah juara.
    Sehari dua ini sebok kehulu kehilir usong JAJA fatwa ustad RM2j.
    Kerajaan dah buat ketetapan hanya Majlis Fatwa sahaja yang berautoriti membuat dan mengeluar fatwa dalam Negeri Daulat Raja Raja Melayu dikira . Segala fatwa dari pihak lain selain Majlis Fatwa dikira TIDAK SAH dan tak boleh pakai.

    TANYA SAMA UMNO
    Fatwa sapa yang dia dok jaja kehulu kehilir bagi menipu rakyat, meraih undi?
    Konon HARAM MENGUNDI PAS.
    Ini BUKAN fatwa yang dikeluarkan oleh JK Majlis Fatwa Negeri/Kebangsaan. Ini perkataan seorang yang bernama Abdullah Saamah.
    Dia bukan ahli jawatankuasa Majlis Fatwa, bagaimana cakap cakap orang ini diJAJA sebagai fatwa
    Barangsiapa berpegang dengan FATWA yang dibuat oleh BUKAN Majlis Fatwa maka pegangan itu tidak berasas dan SESAT

    Jelas UMNO berpegang kepada perkataan/FATWA yang tidak berasas dan SESAT
    kemudian datang ke kampong kampong untuk berdakyah bagi MENYESATKAN rakyat pula.

    Tahniah rakyat Perlis kerana faham dudoknya perkara dan mengambil pendirian menjauhi perkara perkara SESAT. Teruslah menjauhi dakyah SESAT ini lebih lebih lagi pada 5hb Mei ini semoga tuan tuan selamat sejahtera dunia akhirat. Wallah hu'aklam bissawab


    ReplyDelete

Suka hampa la nak komen ka tak... dan, aku punya suka la nak publish ka tak...

Mau dok ingat, yang berahi sangat nak memaki orang berkarung-karung tuh, sila ke blog pecacai Umno okey... Sebab blog pecacai Umno memang dicipta untuk maki makian, terima kasih.

Hehe...

Related Posts with Thumbnails